Varför alla dessa ursäkter?

Varför ska människor som dricker, knarkar och missköter sitt jobb hållas bakom ryggen?
Varför ska inte de ta konsekvenserna av det de gör?
Jag driter fullständigt i om du super skallen av dig, sålänge du dyker upp på jobb i tid och klarar av att göra det du ska!
Varför får de människorna som missköter sig lika betalt och lika behandlade (om inte t.om bättre behandlade) som de som faktiskt sköter sig?
Och varför behöver jag alltid få höra den här ursäkten från människorna som tagit skada "men han var full" "han visste inte vad han gjorde" "han försökte bara visa att han tyckte om mig". BullShit!
Jag blir fan förbannad! Det inte INTE OK att skada människorna i din närhet, varken full, hög, låg eller nykter!
Alkohol och droger är ingen ursäkt!
Ta tag i era liv om ni inte kan finna en balans m skiten!




Och ni som tar skada, gör inte det. Låt er inte ta skada. Ni kan göra något åt det. Det finns alltid ett val.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0