singel, högsäsognen över, hyckleri

Nu var det längesen man skrev, kan inte säga att jag känner för eller faktiskt har något intressant att skriva om.
Jag är nu singel, no surprise there, sedan början av januari^^ Som tur var hittade Eirik en ny tjej 2 dagar senare, (bokstavligen^^) och de går nu starkt fram i deras förhållande. Jag jobbar m dem dagligen vill jag bara säga =P
Men fungerar förvånansvärt mycket bättre än vad alla andra förväntade sig.
♦♦♦
Mitt knä är användbart igen och jag jobbar nu 100%. Högsäsongen är nu slut pga "dåligt väder" solsken och värme vill säga. Så jag åker förhoppningsvis hem senast den 26e April då jag inte vill spendera min födelsedag häruppe. Nästa vecka jobbar jag EN dag, så ni förstår hur dött det är häuppe nu.
♦♦♦
Jag vet fortfarande inte säkert vad som kommer hända efter det här stället. Trots all den deprissionen jag kände häruppe så funderar jag, tro det eller ej, att faktiskt komma tillbaka om jag inte får något annat jobb till sommaren. Men frågan är om det är värt det? Har pratat m kökschefen om att söka in där till sommaren men jag vet inte. Det känns bara fel. Jag är här för att tjäna pengar för att kunna ha kul, men har man tråkigt och mår dåligt undertiden, är inte det lite hyckleri från min sida då?
♦♦♦
Jag har varit i skottland och hälsat på de som var här. De introducerade mig för att det faktiskt är kul att festa och dricka, ni får känna själva om det var något bra eller inte. Så nu har jag fått smak för det, förstår lite vad folk ser i det hela^^ Var även på en militärbal under min vistelse, mycket roligt =)
♦♦♦
Just nu känner jag att jag inte skulle ha något emot att spendera sommaren hemma i Sverige, men man vet aldrig vad som kommer hända. Jag har 3 planerade besök i mitt huvud just nu som man skulle kunna hinna m i Maj.
Stockholm, Dundee och Kendal.
Sen hade någon festival varit kul att gå på eftersom jag inte gått på en ordentlig sådan.

jaja nu får d et räcka för den här gången.

Att våga är att för ett ögonblick förlora balansen,
att aldrig våga är att förlora sig själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0