Sjukskriven 2 veckor till

Jag orkar inte det, allvarligt!
Var nere hos legevakten idag igen, fick 2 veckor till, tror det dock bara var för att jag skulle slippa komma ner snart igen om det behövdes. Han började dock prata om menisken i knät, att det kunde vara en spricka i den. Det tycker vi inte om. "Slog" (nuddade är nog ett bättre ord) i knät förrut i den mjuka fotöljen, trodde jag skulle avliva vad ont det gjorde.
Har börjat kunna gå lite utan kryckorna, dock känns det som jag ser ut som en äldre version av den klubbfotade elefanmannen när jag går.

◊◊◊

Jag och Knutan har försökt sätta upp hyllor idag, det gick inte...alls. Väggarna är så tunna så det går inte=/ Så nu har man massvis med massa extra, fina, hål i väggarna.
Fick dock satt upp nätbollarna i taket (ser bättre ut än det låter, tror jag).
Satte även upp lite stjärnor i fönstret. Det skulle jag inte gjort. Fick ganska jätteont i knät där med, dumma jag. Men jag klarar inte av att bara sitta längre.
Önskar jag kunde hämta Murphy nu, hade varit trevligt m lite sällskap. Har dock dåligt samvete över honom, det känns som om jag bara vill ha honom så att jag ska må bättre, är det verkligen rätt?
Sen har jag sett på fler skolor, kom nog fram till att jag är för snål. Såklart!
Sofia var här förrut och dumpade av LysMelk (mums), å pratade lite. Hon bestämde att jag skulle börja studera på allvar, tror det kommer gå sådär med det alltså.

Bild på Murphy, så söt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0