Ny Design!

Jag var bara tvungen att skriva idag när Ellie grejat med designen på bloggen^^
Nu ska jag bara försöka lära mig hur man skriver in på flikar och grejer, ska bli intressant!

◊◊◊

Idag har jag städa lite, till den förmågan jag har, vred knät såklart men vad kan man förvänta sig när man ska klättra upp på stolar? Sen har jag även klippt ut 50 pappstjärnor som är/ska bli svarta och silvriga. Tänkte försöka täcka över några av de hålen som bildades efter våra försök med hyllorna igår.
Jag åt upp LysMelken förrut så mår sisådär. Men nu är de borta iaf^^
Gjorde ännu ett försök med att få en hylla från en av de andra lägenheterna, så jag hoppas vi får den nu (eftersom alla våra andra hyllor ramlade ner igår!!).

◊◊◊

Fick reda på förrut att vi kan hämta Murphy på fredag, chill!
Nu är det lördag kväll, Eirik kommer hem tisdag förmiddag, så det är inte så jättelångt kvar av min ensamhet!
Hoppas hoppas hoppas att den här veckan som kommer blir en start uppåt från det här hålet jag hamnat i!!

Ashton Kutcher SNL Baby!



Född:
1979 = 32år
Från: Iowa
Gör: Skådespelare, fotomodell, programledare och producent
Mest Känd från That '70s Show. Senaste filmen var Killers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0