Biggest loser & Pepparkakshus

Just nu sitter man och ser på Biggest Loser Säsong 8.
Har varit och skrivit ut en mall på ett "pepparkakshus", det är tydligen en punchpaviljong^^
Får se om jag försöker med det idag eller om det blir imorn, en bit påväg iallafall.
Murphy är söt som vanligt och Eirik ska snart på jobb.

◊◊◊

Jag ställde mig frågan angående mitt "behov" av att börja studera. Jag hittar nya saker jag vill bli, nya saker jag vill lära mig varje dag. Är det då ett smart val att börja studera nu?
Jag börjar tänka att så kanske inte är fallet. Kanske jag behöver ett tag till på mig att komma på vad det är jag vill göra? Eller kommer det bara ge mig ännu fler val?

Believe in yourself, because no one else can help you but you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0