update

Längesen man skrev nu. Kan inte säga att det finns så myket att skriva.
Varit hemma i 1½ vecka, gjorde ingenting. Kunde inte göra någonting.
Var och hälsade på Davve i måndags, såg på The Sorcorers Apprentise och Cirque du Freak: Vampire Assistant.

◊◊◊

Så nu är man tillbaka på fjället, jag har fortf inte börjat plugga än, vet inte om jag är rädd för att starta eller vad det är för fel. Igår var jag hos läkaren, sjukskriven 100% den här veckan, och sen 75%. Så ska börja jobba igen, nervös om jag ska vara ärlig. Tänk om jag fuckar upp allt?
På söndag är det personalens julbord, vet inte om jag ser fram emot det än. Känner mig som en big bore, men inte jättelust att se folk aspackade, skadar sig, skadar andra, spyr. Eller vem vet, det kanske blir jag som beter mig så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0