PAIN! 05.55! Jag ser det snöar!

VARFÖR!?

Här traskar man runt i sin ensamhet, not bothering anyone, och så ska man såklar kliva på tröskeln så benet sträcker ut sig i sin normala längd! Å smärta!
Jag börjar undra om knät verkligen blir bättre eller om jag bara blir bättre på att gå med ett böjt knä?
Det funkar ju, men jag börjat få ont i ankeln istället för jag går böjt på något knepigt sätt och belastar foten annorlunda än jag brukar. Det är inte bekvämt på något sätt, sittandes, liggandes eller ståendes...

◊◊◊

Idag gick jag då upp 05.55 för att se på påskavsnittet av Cake Boss. Ska man på jobb så tar det emot, men ska man se på Cake Boss så går det fint^^
Gick och la mig ganska sent så fick bara några få timmars sömn, men det är lika bra man kommer upp på morgonen=D
Änsålänge har jag hunnit, diska 1½ gång, gjort en sparrissoppa, gjort degen till en blivande Västerbottenpaj och startat med lite blivande julklappar och kl är bara 10! Vilket är ganska mycket mer än vad jag brukar ha gjort innan kl 10, brukar ha börjat tänka på att gå upp när kl är 10, men inte bestämt mig än^^

Det SNÖAR massvis! STORA flingor och många av dem!
Mer snö här än uppe på fjället :S

Cake Boss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0